صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
فلش مموری16 گیگابایت 4k

فلش مموری16 گیگابایت 4k


مشخصات اصلی


شرکت سازندهسیلیکون پاور / ای دیتا / توشیبا / لکسار ( قابل انتخاب توسط شما پس از ثبت سفارش
رابط کاربریUSB
سرعت انتقال دادهUP to 10mbps
ظرفیت اسمی 16 گیگابایت
جنس بدنهفلز / پلاستیک
قیمت: 49000 تومان

معرفی اجمالی محصول

آشنایی با وضوح تصویر 4K

وضوح ۴کی (4K resolution) یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم‌برداری و ارایه فایل های ویدیویی است. تعداد پیکسل‌های فرمت ۴کی چهار برابر فرمت فول اچ‌دی است. در مقایسه با استاندارد قبلی QHD که ۲۵۶۰x۱۴۴۰ بود، ۴K دقیقاً سایز و عمقی ۲ برابر را دارا می‌باشد. وضوح این فرمت ۴۰۰۰ پیکسل در هر وضوح صفحه نمایش افقی است. به بیان دیگر، تعداد پیکسل‌های تلویزیون تمام اچ‌دی را می‌توان در یک چهارم یک صفحه نمایش ۴کی جای داد. این امر از طریق به کارگیری تعداد پیکسل‌های بیشتر (۸۲۹۴۴۰۰ پیکسل) برای ایجاد تصاویر واضح‌تر و با جزئیات بیشتر در مقایسه با نمونه‌های تمام اچ‌دی میسر شده است.


بعد از تولید نمایشگرهای LED و ۳D، نسل جدید تلویزیون‌ها و صفحه نمایش‌ها وارد بازار شد. امروزه بیشتر برندهای معتبر مانند ال‌جی و توشیبا از تلویزیون‌های ۴K خود رونمایی کرده‌اند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک، سامسونگ و سونی به این عرصه، رقابت در تولید تلویزیون‌ها و صفحه نمایش‌های ۴K بیش از پیش داغ شده است. تلویزیون‌های تمام اچ‌دی با کیفیت ۱۰۸۰p؛ وضوح صفحه نمایشی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارند و در استاندارد ۴K این وضوح به ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل می‌رسد. این قابلیت هم اکنون در تلویزیون‌ها و صفحه نمایش های الترا اچ دی قابل استفاده است .



نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



فلش مموری با ظرفیت 16 گیگ حاوی ویدیوهای 4K


تیم فنی آبی3d در طرحی نو ، اقدام به آماده سازی محصول ابداعی و کاربردی به نام فلش مموری 4کی نموده که این محصول شامل یک عدد فلش مموری معمولی است که با سیستم fat32 پارتیشن بندی میشود و فایل های ویدیویی با فرمت های MP4\ MKV با وضوح 4k درون آن کپی میشوند . لازم بذکر است این عناوین عموما کلیپ های تبلیغاتی برند تلویزیون هستند و عموما مستند از طبیعت یا دموهای کوتاه مدت علمی و فانتزی می باشند که تماشای آن برای تمام رده های سنی جذاب است و تجربه جدیدی را برای شما رقم می زند .



تعدادی از عناوین 4کی بشرح زیر می باشند :









این عناوین از منابع معتبری مانند IMAX - amazon - Lg - Samsung تهیه شده اند و علاوخ بر جذابیت موضوعی
استاندارد ویدیویی و صوتی لازم را دارا می باشند . لازم بذکر است که
تعداد کل این عناوین 15 عنوان و مجموع زمانی 40 دقیقه ویدیو کلیپ با کیفیت 4k هستند .

نحوه استفاده :

پس از تهیه فلش مموری و اتصال به یو اس بی تلویزیون، میتوایند از طریق دستگاه کنترل از راه دور، پخش کننده رسانه ای یا Media Player را انتخاب کرده و پس از بازکردن محتویات فلش مموری، به انتخاب خودتان هرکدام از عناوین را پخش کنید و از تماشای آن با وضوح خارق العاده 4K لذت ببرید ...


جهت هرگونه پرسش و پاسخ از طریق شماره تماس 09199556575 و آی دی Bluehd3 در تلگرام
و همچنین ایمیل topmvs22@gmail.com در خدمت شما هستیم .



برچسب ها: فلش , فلش 4k , فلش تصویری , فیلم 4کی 4k , فیلم سه بعدی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر